2011年2月14日星期一

第一学期的成绩出炉

农作物生物科技硕士混合班第一学期的考试成绩出炉了。
在这么有意义的情人节这天查成绩。
这么老了。还要查考试成绩。

整体来讲,我觉得有欠理想。成朋却说还蛮不错的。
这里的 grading system 很不一样,不是算 CGPA 的,而是直接看到自己的分数的。相当吓人。
总平均没有A,离 Distinction 还有一段距离。

有一个科目的讲师我很讨厌他下的。他的 paper 我拿到最差。
让我对这个讲师的影响越来越差。他根本不会教书的,害我考到这么烂。第二学期又有一科给他教。天啊~ 我不想再看到他了。

其实考试期间我相当懒散。考到这样,应该有所觉悟吧。
下学期再接再厉。

加油!

成绩单:
Experimental and computing techniques - 54%
Fundamental and applied aspects of plant genetic manipulation - 72%
Plant genetic manipulation: practical techniques - 68%
Principles of crop science - 62%
Research project 1: Crop Biotechnology - 74%
Tissue culture: sexual and somatic genetics for plant improvement - 68%

2 笔 轻声细语:

Yvonne 说...

marcus and i were having photoshooting yesterday and he check his result half way.

anyway not bad! your result!

微笑の站长 说...

haha, thx... 1st time saw the result which got marks appeared... feel abit shock... the 1st thing in my head was why the marks all ard 60 something de... haha

发表评论